sunnuntai 6. lokakuuta 2013

UUSI ALBUMI ATC-KORTEILLE






Tässä tämän sunnuntain albumi tuotos. Minulla kun on niitä Enkulilta vaihdettuja kortteja niiiiin paljon jotta eivät mahdu yhteen albumiin niin onpa hyvä syy tehdä uusia albumeita. Tämän tein täysin kierrätysmateriaalista, eli pahvilaatikosta on leikattu sivut ja kaikenlaisia jämäpapereita olen käyttänyt koristeluun sekä vanhan karttakirjan karttoja. Pitsejä olen saanut mm. Enkulilta ja nuo koristeet kannessa olen myös saanut vaihtokavereilta. Eli kiitos vaan teille kaikille ihanille upeista materiaaleista ;)








Kiitos Enkulille vielä näistä upeista korteista! Oli ilo saada tehdä niille jälleen uusi albumi.


 Luna makoili raukeasti olohuoneen piirongin päällä iltapäivän kävelylenkin päätteeksi.

 Piti vähän tarkkailla mitä ulkona tapahtuu ja ihailla kaunista syksyistä maisemaa.

 Ihanaa uuden viikon alkua kaikille!

9 kommenttia:

  1. Hyvänen aika. Olen sanaton. Kerrassaan upean albumin olet taas tehnyt. Uskomattoman kaunis kansi ja nuo välilehdet aivan uskomattomat. Olet sinä vaan ihmeellinen taitelija sielunsisareni. Minäkin olen huomannut, miten ihanaa näitä kansioita on tehdä. Miten ihanaa niitä on selailla.

    Upeita kuvia myös Lunasta. Haluaisin oppia tuon käpälän riiputusasennon. Ei ainakaan nousisi verenpaine ja sokeriarvot :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Kiitti Enkuli! Oli kiva tehdä kun oli hyvä aihe minkä vuoksi tehdä, eli sun upeet kortit! Toivottavasti olet jaksellut jo paremmin! Annetaan vaan "käpälöiden roikkua" eli otetaan rennosti ;DD

      Poista
  2. Paljon olet taas vaivaa nähnyt, mutta kyllähän upea lopputulos on kaiken vaivan väärtti! ATC-kortit pääsevät tällaisessa albumissa vielä paremmin esille.
    Minullakin on työn alla ensimmäinen ATC-korttialbumini.

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille kaikille ihanista kommenteistanne ja mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  4. Mahtavaa! Ilahduin että tulit lukijakseni, kiitos Susanna ja kuulaita syspäiviä sinulle. Olen juuri palannut matkalta joten tulen tänne takaisin viikolla sillä täällähän on todella hienoa katsottavaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa Hanna Helena vierailulle blogiini! Kiva kun tykkäät ;)

      Poista
  5. Hienoja nämä sinun albumit ja tietysti Enkulin kortit siellä sisällä.

    VastaaPoista