sunnuntai 23. helmikuuta 2014

ART DOLL NIMELTÄ "CORAL"

"Olen Coral. Vesi on elementtini ja hengitän sitä.
Kannan mukanani merten salaisuuksien kirjaa.
Jos suljet silmäsi, voin näyttää sinulle jotain ihmeellistä.
 
Kuulet valaiden itkun ja tunnet nenässäsi meren tuoksun.
Mielikuvissasi pääset sukeltamaan kanssani Atlantikselle.
Sen jälkeen sinulla on meren salaisuus sydämessäsi
ja
valaiden viisaus sielussasi.
Näet kaiken uudessa valossa ja tiedät, että
 jotain ihmeellistä tulee tapahtumaan!"
-Susanna-
 








Jotenkin vaan tuo merenneito-teema kiinnostaa minua. Tämä Coral-Merenneito syntyikin tänään valtavalla vauhdilla, nimittäin 3,5 tunnissa hän oli valmiina tuomaan meren salaisuuksia tietoisuuteemme ;) Ideoita nukeista tulvii mieleeni koko ajan ja pitää varmaan öisin alkaa tehdä niitä kun huomena alkaa taas työt eikä päivisin ehdi toteuttaa luovia fantasioita ;)

Laitahan silmäsi kiinni ja kuuntele meren salaisuuksia...
Hyvää viikon alkua!

13 kommenttia:

  1. EIKÄ!!! Merenneito!!! IHANA! Tämä on niin upean täydellinen! Sininen ja merenneito. VOi Sussu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Viltsu! Nää on näitä mun pikkuisia lapsukaisiani ;)

      Poista
  2. Hiljennyin ja kuuntelin. Juuri nyt koko maailma tuntuu olevan minua vastaan ja haluaisin olla vaan rauhassa. En jaksa petollisia ihmisiä, jotka edessäni sanovat ymmärtävänsä, mutta takanapäin eivät ymmärrä. Onnekseni olen tarkka näköinen ja erotan jyvät akanoista. Valitettavasti ihmisiä, joihin luotin, joita kunnioitin tipahtaa pois minun elämästäni. Joudun olemaan tekemisissä, mutta siinä kaikki. Tämä merenneito seikkailu sai minut hieman poistamaan pahaa energiaa sisältäni. Kiitos siitä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä kuulla, että sulla on ollut ikäviä kokemuksia! Meitä on moneen lähtöön ja osa jää asemalle ;) Koitahan jaksella siellä! Kiva kuulla, että Coral pystyi vähän lievittämään tuskaasi!

      Poista
  3. Siis ihana, niinkuin edellinenkin, oletko tehnyt pää/kropan massasta? haluis kokeilla kans:)
    Hyvää alkavaa viikkoa sinulle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Silkku ;) Pään ja kropan olen tehnyt trikookankaasta ja vanusta. Naama on tehty siten, että muottina on käytetty yhtä meillä olemassa olevaa enkelipatsasta jonka kasvojen päälle on kerrostettu vedellä ja liimalla vessapaperia ja lopuksi maalattu sellaisella kovettuvalla kuparinvärisellä maalilla. En nyt muista sen maalin nimeä tähän hätään, mutta Slöjdistä sitä on tilattu joskus pari vuotta sitten ;)

      Poista
  4. Onpas tosiaan kaunis merenneito! Vesimies kun olen niin tuo runo osui ja uppos minun sydämeeni! Yleensäkin vesi elementtinä on minulle tärkeä. Coral on kauniin sininen kuin meri.... ihan oikein odotan näkeväni hänen silmät, kun haaveistaan herää <3 IHANA!!!

    VastaaPoista
  5. ♥ oi, aivan ihana!♥ ja miten hauskaa huomata tutun näköisiä pitsejä :) ♥

    VastaaPoista
  6. Hihii! Kiitos Riitta Sinikka! Juu kiitos vielä ihanista pitseistä. Ne tulivat tarpeeseen ;) Coral kiittää myös <3

    VastaaPoista
  7. Upeeta..mahtavaa...
    kivan "rosoiset naamat" sopivat näihin nukkeihisi todella hyvin. Ihastelin myös tuota suomukanagasta, vai onko se kangasta lainkaan?

    VastaaPoista